Accesul la serviciile clinicii

STIMATI PACIENTI

Ca urmare a starii de urgenta instalata impotriva raspandirii virusului COVID-19, Clinica medicala Endodigest vine cu urmatoarele masuri de precautie luate pentru a va proteja, atat pe d-voastra, cat si personalul medical al clinicii:

  • Pacientii care prezinta simptome de raceala/ gripa ( tuse,febra, dureri in gat) sunt rugati sa sune pentru reprogramare.

Pacientii programati, sunt rugati sa respecte ora programarii ( pentru a evita aglomerarea la receptie cat si in sala de asteptare, oferindu-ne astfel posibilitatea de a dezinfecta dupa fiecare pacient) sa vina neinsotiti, cu exceptia celor cu dizabilitati si a cazurilor in care procedura medicala o impune.

  • Daca problema d-voastra de sanatate nu reprezinta o urgenta medicala, sfatul nostru este sa va programati cand situatia actuala se va ameliora.Nu va expuneti atata timp cat nu e necesar.

Va multumim pentru intelegere!

Evitati spatiile aglomerate, spalati – va des pe maini si igienizatile, nu luati medicamente decat cele indicate de medic.

PENTRU SANATATEA DUMNEAVOASTRA STATI CAT MAI MULT IN CASA !!!

 

Accesul la serviciile clinicii

Alegând să beneficiați de serviciile clinicii Endodigest este bine să consultați în prealabil medicul de familie. Acesta va stabili diagnosticul prezumptiv, apoi la solicitarea dumneavoastră sau la recomandarea medicului dumneavoastră de familie, veți primi biletul de trimitere/internare către una dintre specialitățile medicale din clinica noastră.

În cazul unei urgențe sau la preferința dumneavoastră vă puteți adresa direct recepției clinicii să solicitați un consult medical de specialitate.
Puteți de asemenea să vă programați pentru consultație și prin telefon la numărul 0359-440.444.
În ambulatoriul nostru veți putea efectua investigații de laborator și imagistice (echografie) pentru susținerea diagnosticului clinic și fundamentarea planului de tratament.

În funcție de diagnosticul stabilit, medicul specialist vă va propune un plan de tratament asupra căruia vă va informa complet sau va recomanda efectuarea unor investigații suplimentare de imagistică de performanță, laborator sau consulturi interdisciplinare.

Pentru pacienții asigurați CJAS

  • Endodigest se află în relație contractuală cu CJAS Bihor pentru serviciile de ambulatoriu în următoarele specialități:
    • Diabet zaharat, nutriție și boli metabolice
    • Gastroenterologie
  • Endodigest se află în relație contractuală cu CJAS Bihor pentru serviciile de spitalizare de zi.
    • În specialitatea Gastroenterologie

Accesul la serviciile contractate cu CJAS este condiționat de prezentarea la recepția clinicii cu bilet de trimitere emis de medicul dumneavoastră de familie însoțit de Cardul Național de Sănătate sau în cazul în care acesta nu a fost emis, se poate face dovada calității de asigurat CAS și cu ajutorul adeverinței provizorii emisă de Casa Județeană de Asigurări Bihor, care trebuie să respecte formatul standardizat al acestui tip de formular în sensul de a avea serie unică înregistrată la nivelul CJAS.

În funcție de tipul afecțiunii, acut sau cronic accesul dumneavoastră la următoarele servicii vă va fi explicat de personalul clinicii în mod diferențiat.

Drepturile și obligațiile pacienților asigurați CAS pot fi de asemenea consultate la nivelul recepției clinicii.