Formular de satisfacție a pacientului

CHESTIONAR PRIVIND SATISFACŢIA PACIENTULUI

Acest chestionar este menit să ne sprijine în îmbunătățirea performanţei activităţii centrului nostru medical și a creșterii siguranței și calității serviciilor acordate; răspunsurile la acest chestionar rămân anonime.


1. Când aţi intrat prima dată în această unitate ce impresie v-aţi făcut?

Alegeţi trei cuvinte care descriu cel mai bine situaţia din acel moment de la Recepție din lista de mai jos. *Vă rugăm să alegeți 3 cuvinte diferite.

2. Situaţia de la Recepție, pe care tocmai aţi descris-o, v-a modificat starea de spirit?

3. Cum v-ați programat pentru a beneficia de serviciile centrului nostru medical?

4. Sunteţi la prima vizită/internare sau ați mai fost?

Dacă ați mai fost vă rugam să ne spuneți de câte ori?

6. Apreciaţi pe o scală de la 1 la 5 calitatea serviciilor menţionate mai jos primite de către dvs.

DANU
P1. Ați fost primit cu amabilitate de la început?
P2. Ați fost condus la explorări?
P3. Ați citit cu atenție consimțămintele scrise?
P4. Ați fost informat pe întelesul dvs. despre boală, tratament, risc operator, prognostic?
P5. Ați avut complicatii post-operatorii?
P6. Fiolele s-au deschis în fața dvs.?
P7. Ați sesizat orice formă decondiționare a îngrijirilor de care ați avut nevoie?
P8. Ați simțit nevoia să recompensați prin diverse mijloace un cadru medical pentru a beneficia de mai multă atenție din partea acestora?

6. Apreciaţi pe o scală de la 1 la 5 calitatea serviciilor menţionate mai jos primite de către dvs.:

Total nesatisfăcătoareParțial nesatisfăcătoareNesatisfăcătorBunăFoarte bunăNu am beneficiat/nu am observat
Atitudinea personalului la primire
Atitudinea personalului pe parcursul șederii dvs.în unitate
Îngrijirea acordată de medic
Îngrijirea acordată de asistente
Îngrijirea acordată de infirmiere
Îngrijirea post-operatorie și ATI
Calitatea condițiilor de internare – salon (dotare, facilități)
Calitatea grupurilor sanitare (băi + WC)
Curățenia în ansamblu

7. Ţinând cont de toate cele menţionate mai sus vă rugăm sa ne spuneţi:

Total nemulțumitParțial nemulțumitNemulțumitParțial mulțumitFoarte mulțumit
Sigur NUMai degrabă NUPoate da/poate nuMai degrabă DASigur DA
Sigur NUMai degrabă NUPoate da/poate nuMai degrabă DASigur DA

8. Elemente socio-demografie: